דיבורית לקסדה – למה כל רוכב חייב אותה?

רכיבה על אופנוע חייבת להתבצע ברמה הבטיחותית הגבוהה האפשרית. כחלק מכך, על הרוכב לבחור בקפדנות את הקסדה ואת כל אמצעי ההגנה בהם הוא ישתמש לצורך הרכיבה. רוב הרוכבים, לא רוצים להישאר מנותקים מהעולם בזמן הרכיבה – בעיקר כאשר מדובר ברכיבות ארוכות או ברכיבות בהן הם חייבים להשתמש באפליקציות ניווט בכדי להגיע ליעדם. מצד שני הם גם חלילה לא ייקחו סיכונים מיותרים וינסו להסתכל על מכשיר הטלפון שלהם תוך כדי נסיעה – מה שעלול להוות כמתכון כמעט בטוח לתאונה ומיותר לציין, שהם גם לא ייבנו על כך שיצליחו לשמוע את הוויז מהרמקול של הטלפון תוך כדי הרכיבה. מהסיבות הללו, כל רוכב אופנוע אשר מבקש ליהנות מתנאי הרכיבה הנוחים ביותר, חייב להצטייד באותה דיבורית לקסדה. עכשיו, לא מספיק לרכוש דיבורית לקסדה או דיבורית לאופנוע, אלא יש לדאוג ולבחור את אותה הדיבורית בתבונה. 

הסוגים והאפשרויות השונות 


כל מי שיתחיל בחיפושים אחר דיבורית לקסדה עתיד לגלות מגוון רחב של חידושים בתחום זה. כאשר, כיום הדיבוריות הינן קלות, קטנות ונוחות יותר לשימוש בהשוואה לדיבוריות אשר היו נפוצות בעבר. בהליך בחירת דיבורית לאופנוע, כדאי לשים דגש על איכות הדיבורית – כאשר האיכות נגזרת מפרמטרים כמו: המותג אשר עומד מאחוריה, התכונות של הדיבורית ועוד.. פרמטר חשוב נוסף עליו יש לשים דגש נוגע כמובן לאופן ההרכבה של הדיבורית על הקסדה – יש לוודא שהדיבורית יכולה להיות מותקנת בקלות ולהיתפס בקסדה בצורה חזקה. יש לבדוק את נוחות השימוש באותה הדיבורית. הדיבורית חייבת לספק מענה על הציפיות ממנה – כך לדוגמא, מי שרוכב בקבוצה ורוצה לתקשר עם רוכבים אחרים, חשוב שיוודא שאותה דיבורית לקסדה נבחרת, תאפשר לו להשתמש בה כסוג של אינטרקום. גם לאורך החיים של הסוללה תהיה השפעה רבה על הבחירה – בעיקר עבור רוכבים אשר נוהגים לצאת לרכיבות ארוכות. כאמור, הבנת הדרישות והצרכים מהדיבורית כמו גם עריכת היכרות עם הסוגים השונים של הדיבוריות, על תכונותיהן ועל החידושים השונים, תאפשר לבצע בסופו של דבר את הבחירה המיטבית באותה הדיבורית.

לסיכום, דיבורית לקסדה מהווה כאלמנט חשוב ומשמעותי עבור הרוכבים ולכן, חשוב לבחור אותה בתבונה וזאת, אחרי הבנה של מלוא הדרישות והציפיות ממנה, היכרות עם כל האפשרויות והחידושים המוצעים בתחום ובחינת התכונות השונות של הדיבורית. מבחינת העלות, ובכן, טווח המחירים הינו גבוה ויכול להתחיל בכ-500 ₪ ולהגיע ל-1500 ₪ ואף יותר – ולגבי זה, חשוב לשים דגש על יחס העלות תועלת.  

לקבלת הצעת מחיר
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מאמרים אחרונים
עקבו אחרינו