כך תאבטחו את האופנוע שלכם

אביזרים לאופנוע

סביר להניח שכמו רוב האנשים, גם אתם נתקלתם לא מעט בסיפורים על גניבות אופנועים. למעשה, אם אתם רוכבים על אופנוע כבר שנים, קיים סיכוי לא קטן שגניבת אופנוע הוא מקרה שאף היווה את נחלתכם. אז בכדי להפחית את הסיכויים שמצבים אלו יקרו גם לכם בעתיד, קיימת חשיבות גבוהה לדאוג לאבטח את האופנוע בצורה המיטבית וכמובן, להצטייד באותם אביזרים לאופנוע אשר בכוחם לסייע לכם במטרה. אם אתם תוהים איך עושים זאת, בדיוק בשביל זה, הכנו עבורכם את המאמר הבא:

מנעול לאופנוע


מנעול לאופנוע מהווה את אחד האלמנטים החשובים ביותר אשר בכוחם לאבטח את האופנוע שלכם. אם תתחילו בחיפושים אחר מנעול לאופנוע, אתם עתידים לגלות שבשוק ישנם סוגים שונים של מנעולים ובין היתר: מנעול דיסק אזעקה, מנעול שרשרת ועוגן לקשירת אופנוע. לכל אחד מהסוגים יש את היתרונות שלו (וכמובן גם את המחיר שלו). ההמלצה היא כמובן, לערוך היכרות עם כל סוגי המנעולים – על היתרונות והחסרונות שלהם ולבצע בסופו של דבר את הבחירה הטובה והמתאימה ביותר עבור המטרה (מאוד יכול להיות שתגיעו למסקנה שדווקא שילוב בין 2 סוגי מנעולים, יכול לענות בצורה הטובה ביותר על המטרה).

כיסוי לאופנוע


כיסוי לאופנוע נמנה על אותם אביזרים לאופנוע, אשר בכוחם להגן על האופנוע מפני פגעי טבע שונים כמו: גשם או קרני השמש היוקדת. בדומה למנעולים, גם אם תחפשו אחר כיסוי לאופנוע אתם עתידים לגלות סוגים שונים של כיסויים הנבדלים אלו מאלו בפרמטרים כמו: חומר הגלם מהם הם עשויים, האיכות והמחיר. 

מערכת אזעקה מתאימה


טוב אין כל ספק, שהדרך הטובה ביותר לאבטח את האופנוע עוברת בהתקנת מערכת אזעקה איכותית. יש לא מעט סוגים של מערכות אזעקה לאופנועים ובין היתר: מערכות איתור עם ג'י פי אס, ביפר ועוד.. גם במקרה הזה, חשוב שתשאלו את עצמכם כמה אתם מוכנים להשקיע במערכת אזעקה (אם יש לכם לדוגמא, קטנוע, סביר להניח שמערכת אזעקה יקרה פחות תשתלם לכם מבחינת העלויות).

כאמור, ישנם מספר אביזרים לאופנוע אשר יכולים לסייע לכם לאבטח אותו בצורה המיטבית. הדרך הטובה ביותר לבצע את הבחירה, היא בשלב הראשון לערוך היכרות עם כל אותם האביזרים, עם התרומה שלהם לאבטחת האופנוע, עם המחירים שלהם וכיוצא בזה.. ובשלב הבא, לקבל החלטה מושכלת לגבי אותם אביזרים אשר יכולים לענות על הדרישות והצרכים שלכם בצורה המיטבית – וכמובן, להתאים לסוג האופנוע שלכם ולמחיר שלו.  

לקבלת הצעת מחיר
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מאמרים אחרונים
עקבו אחרינו