איך בוחרים קסדת שטח?

בבואנו לבחור באלמנטים אשר אמורים לספק לנו ביטחון והגנה, אי אפשר באמת להתפשר על פחות מהטוב והאיכותי ביותר. קסדות שטח מהוות כידוע כאביזר החשוב והמשמעותי ביותר בהגנה על גופו של הרוכב ומכיוון שתפקידן הוא כה חשוב ומשמעותי, אי אפשר באמת להתפשר על פחות מהבחירה הטובה והחכמה ביותר. אז בכדי לבצע את אותה הבחירה, חשוב בשלב הראשון להבין את מלוא הדרישות והצרכים מהקסדה ולאחר מכן, להכיר את כל האפשרויות אשר בכוחן לענות על אותן הדרישות – סינון שכזה, יאפשר להתמקד אך ורק בקסדות שטח רלוונטיות. 

דגשים חשובים בביצוע הבחירה? 


בכדי להקל את הבחירה בקסדת השטח המתאימה, להלן מספר פרמטרים אשר דגש עליהם יסייע במטרה: 

  • להבין עבור מי הקסדה מיועדת – האם הקסדה מיועדת לילדים, מבוגרים, גברים, נשים וכו'.. קסדות שטח מגיעות במידות שונות ובעיצובים שונים, כך שחשוב להתאים את הבחירה לאדם עבורו הקסדה מיועדת. 
  • מי המותג אשר עומד מאחורי הקסדה – כל מי שיתחיל לברר פרטים לגבי המותגים אשר עומדים מאחורי קסדות שטח, עתיד לגלות שישנם מותגים אשר נחשבים לבולטים ואיכותיים (כאלו אשר מיוצגים על ידי הרוכבים המובילים בעולם) ולצידם, ישנם גם קסדות של מותגים אנונימיים. לרוב, עדיף לבחור בקסדה מבית מותג מוכר, מה שיכול להעיד על טיבה ועל איכותה. 
  • התקציב אשר יוקצה למטרה – טווח המחירים של קסדות שטח הינו רחב במיוחד. יחד עם זאת, ההמלצה היא לא לבחור בקסדה רק בהתבסס על מחירה האטרקטיבי (בעיקר למי שהתקציב אותו הוא מקצה למטרה הינו מוגבל). יש לשים דגש כמובן על יחס העלות תועלת ולא להתפשר על איכות הקסדה – גם אם בכדי ליהנות מאיכות יש צורך לשלם מעט יותר.
  • תווי התקן – כאמור, תפקידה של קסדת שטח היא להעניק הגנה על גופינו והדרך הכי טובה לוודא שהקסדה הנבחרת אכן ערוכה לספק את ההגנה המבוקשת עוברת בבדיקת תו התקן הבטיחותי של אותה הקסדה, יש לוודא שהיצרן של הקסדה הנבחרת עברה את כל הבדיקות הנדרשות, אשר בכוחן להעיד על איכותה. 
  • עיצוב – לקסדה יש תפקיד פונקציונאלי משמעותי אך גם לעיצוב שלה תהיה לרוב השפעה על הבחירה – קסדות שטח מגיעות כיום במגוון רחב של עיצובים מרשימים ומושקעים לבחירה.

קבלת החלטה מושכלת ונבונה


כאמור, כאשר זה נוגע לקסדת שטח אי אפשר באמת להתפשר או לבסס את הבחירה רק על נראות הקסדה או על מחירה. ההמלצה היא לסקור בצורה מעמיקה את האפשרויות המוצעות ולבצע בחירה מושכלת ומתאימה. 

לקבלת הצעת מחיר
מבצע מיוחד לבאים דרך האתר
מאמרים אחרונים
עקבו אחרינו